Email küldés ellenőrzése
A Törzsadatok / Cég / Email beállítások / Email küldés ellenőrzése menüpontból elérhető ablakon tekinthetők át a különböző modulokból generált emailek, illetve szükség esetén innen tudjuk újra küldeni azokat.
A szűrő szekcióban lehetőség van a:
- tervezett küldés kezdete és végére
- az email sablon típusára
- állapotra: Küldendő / Elküldött / Sikertelen / Küldés alatt
adatokra szűrni. Egyik sem kötelező.
A kiválasztott emailre állva és a [Megnyitás] gombot megnyomva megtekinthetjük a generált email tartalmát, csatolmányait és hiba esetén a hibanaplót is:
Az emaileket ebből az ablakból az állapotuktól függetlenül újra lehet küldeni (pl.: sikertelen volt az első küldés, vagy sikeres, de az ügyfél mégis újra kéri a levél küldését).
A gomb csak a kijelölt emailt helyezi újra Küldendő állapotba, az viszont az összes, a listában szereplő emailt újra elküldi!
A sikertelen emailek újraküldése tehát a következőképp történik:
- Szűrjünk csak a Sikertelen állapotra:
- Nyomjuk meg az
gombot.