Iktatótómbök
Az Iktatás / Iktatótömbök menüpontban rögzíthetünk új iktatótömböt, illetve módosíthatjuk a meglévők adatait:

Az iktatótömb paraméterei
- az állomány megnevezése
 - iránya: bejövő vagy kimenő iratok iktatására szolgál
 - érkeztető vagy véglegesen iktatott
 - melyik adóévhez tartozik
 - postázandó dokumentumokat tartalmaz-e (kimenő dokumentumok esetén)
 - referencia (iktatási szám) generálásához előtag megadása
 - a generált iktatási szám tartalmazza-e az irat irányát
 - bejövő számla esetén pénzügyi rendszerben előkészített számlaként automatikusan rögzítésre kerüljön-e (iktatás és pénzügy közötti kapcsolat létrehozása a dokumentum életciklusának követéséhez) – számlatömb hozzárendelés
 - lezárt vagy sem
 

Új nyilvántartott bejövő irat Feladatsablon
A 2025.5-ös verziótól kezdve a nyilvántartott bejövő iratokhoz feladatsablon állítható be, mely alapján az új nyilvántartott bejövő irat rögzítésekor a rendszer automata feladatot oszt ki a hozzárendelt munkacsoport vagy kijelölt felhasználó részére.
A beállítást az Karbantartás / Állományok felügyelete / Iktatótömbök menüpontban végezhetjük el a kijelölt nyilvántartott bejövő számla állományt kijelölve, majd a menüsoron a [Feladat sablon] legördülő Sablon szerkesztése funkcióval:

Amennyiben alapértelmezett felelős személyt határozunk meg egy feladat sablonnál, akkor nem munkacsoport részére, hanem kizárólag ennek a felhasználónak kerül kiosztásra a feladat:


