KERESÉS

Menu

Ajánlat állományok paraméterezése

Állomány rögzítés és módosítás

Meglévő vagy új ajánlat állományt (tömböt) az Értékesítés / Állományok felügyelete / Ajánlatok menüpont alatt paraméterezhetünk vagy rögzíthetünk. Értelemszerűen az Új adat gombbal teljesen új állomány rögzítését kezdhetjük meg, a Megnyitás gomb már meglévő állományt nyit meg módosításra:

Alapadatok fül

  • Megnevezés (kötelező): az állomány azonosítására szolgál a rögzítő és szűrő ablakokon

  • Divízió (kötelező): Székhely, telephely…stb., a számlázási adatoknál, bizonylatoknál ez jelenik meg
  • Alapértelmezett Rendelés állomány: az ajánlatok megrendelése esetén a program ezt az állomány kínálja fel alapértelmezettként
  • Kerekítés: tételérték, ÁFA, végösszeg értékek kerekítést kapcsoljuk be az opciók bejelölésével
  • Alapértelmezett ügylettípus (kötelező): Belföldi, EU tagállam, Egyéb
  • Állományjel: az aktuális adóévnél beállított formátumnak megfelelően bizonylatokon ez jelenik meg

Megjegyzések fül

Az állományhoz rendelhető alapértelmezett megjegyzés több nyelven fejlécben és láblécben. Első lépésként a nyelvet kell kiválasztani, majd azt követően a megjegyzést felvinni. Természetesen ezek a megjegyzések ajánlat írás közben módosíthatóak:

Top