KERESÉS

Menu

Megrendelés állományok paraméterezése

Állomány rögzítés és módosítás

Meglévő vagy új ajánlat állományt (tömböt) az Értékesítés / Állományok felügyelete / Rendelések menüpont alatt paraméterezhetünk vagy rögzíthetünk. Értelemszerűen az Új adat gombbal teljesen új állomány rögzítését kezdhetjük meg, a Megnyitás gomb már meglévő állományt nyit meg módosításra:

Alapadatok fül

  • Megnevezés (kötelező): az állomány azonosítására szolgál a rögzítő és szűrő ablakokon
  • Divízió (kötelező): Székhely, telephely…stb., a számlázási adatoknál, bizonylatoknál ezen telephelyünk adatai jelennek meg
  • Teljesítés állomány (kötelező): a megrendelése teljesítése esetén a program ezt az állomány kínálja fel alapértelmezettként
  • Teljesítés generálás (kötelező): azt szabályozza a beállítás, hogy toló módszerű teljesítés esetén készülhet-e és ha igen, milyen státuszú teljesítés bizonylat
  • Kerekítés: tételérték, ÁFA, végösszeg értékek kerekítést kapcsoljuk be az opciók bejelölésével
  • Alapértelmezett ügylettípus (kötelező): Belföldi, EU tagállam, Egyéb
  • Állományjel: az aktuális adóévnél beállított formátumnak megfelelően bizonylatokon ez jelenik meg
  • Bekérő állomány: a megrendelés folyományaként kiállított (generált) előlegbekérő célállományaként választhatunk a  Pénzügy / Bekérőlevek állományai közül

Megjegyzések fül

Az állományhoz rendelhető alapértelmezett megjegyzés több nyelven fejlécben és láblécben. Első lépésként a nyelvet kell kiválasztani, majd azt követően a megjegyzést felvinni. Természetesen ezek a megjegyzések ajánlat írás közben módosíthatóak:

Top