Iktatótómbök
Az Iktatás / Iktatótömbök menüpontban rögzíthetünk új iktatótömböt, illetve módosíthatjuk a meglévők adatait:
Az iktatótömb paraméterei
- az állomány megnevezése
- iránya: bejövő vagy kimenő iratok iktatására szolgál
- érkeztető vagy véglegesen iktatott
- melyik adóévhez tartozik
- postázandó dokumentumokat tartalmaz-e (kimenő dokumentumok esetén)
- referencia (iktatási szám) generálásához előtag megadása
- a generált iktatási szám tartalmazza-e az irat irányát
- bejövő számla esetén pénzügyi rendszerben előkészített számlaként automatikusan rögzítésre kerüljön-e (iktatás és pénzügy közötti kapcsolat létrehozása a dokumentum életciklusának követéséhez) – számlatömb hozzárendelés
- lezárt vagy sem
Új nyilvántartott bejövő irat Feladatsablon
A 2025.5-ös verziótól kezdve a nyilvántartott bejövő iratokhoz feladatsablon állítható be, mely alapján az új nyilvántartott bejövő irat rögzítésekor a rendszer automata feladatot oszt ki a hozzárendelt munkacsoport vagy kijelölt felhasználó részére.
A beállítást az Karbantartás / Állományok felügyelete / Iktatótömbök menüpontban végezhetjük el a kijelölt nyilvántartott bejövő számla állományt kijelölve, majd a menüsoron a [Feladat sablon] legördülő Sablon szerkesztése funkcióval:
Amennyiben alapértelmezett felelős személyt határozunk meg egy feladat sablonnál, akkor nem munkacsoport részére, hanem kizárólag ennek a felhasználónak kerül kiosztásra a feladat: