KERESÉS

Menu

Iktatótómbök

Az Iktatás / Iktatótömbök menüpontban rögzíthetünk új iktatótömböt, illetve módosíthatjuk a meglévők adatait:

Az iktatótömb paraméterei

  • az állomány megnevezése
  • iránya: bejövő vagy kimenő iratok iktatására szolgál
  • érkeztető vagy véglegesen iktatott
  • melyik adóévhez tartozik
  • postázandó dokumentumokat tartalmaz-e (kimenő dokumentumok esetén)
  • referencia (iktatási szám) generálásához előtag megadása
  • a generált iktatási szám tartalmazza-e az irat irányát
  • bejövő számla esetén pénzügyi rendszerben előkészített számlaként automatikusan rögzítésre kerüljön-e (iktatás és pénzügy közötti kapcsolat létrehozása a dokumentum életciklusának követéséhez) – számlatömb hozzárendelés
  • lezárt vagy sem

Új nyilvántartott bejövő irat Feladatsablon

A 2025.5-ös verziótól kezdve a nyilvántartott bejövő iratokhoz feladatsablon állítható be, mely alapján az új nyilvántartott bejövő irat rögzítésekor a rendszer automata feladatot oszt ki a hozzárendelt munkacsoport vagy kijelölt felhasználó részére.

 

A beállítást az Karbantartás / Állományok felügyelete / Iktatótömbök menüpontban végezhetjük el a kijelölt nyilvántartott bejövő számla állományt kijelölve, majd a menüsoron a [Feladat sablon] legördülő Sablon szerkesztése funkcióval:

Amennyiben alapértelmezett felelős személyt határozunk meg egy feladat sablonnál, akkor nem munkacsoport részére, hanem kizárólag ennek a felhasználónak kerül kiosztásra a feladat:

Print Friendly, PDF & Email
Top