KERESÉS

Menu

Egyszerűsített munkalapok

Az egyszerűsített munkalapok egyszeri, egy munkavégző által egy fázisban elvégezhető szolgáltatások kezelésére alkalmasak.

Kötelezően megadandó adatok

  • Típus: a Karbantartás/Munkalap típus menüpontban megadott típusok közül választhatunk
  • Bejelentve: a munkavégzési igény bejelentésének dátuma
  • Munkavégző: a Karbantartás/Munkavégzők táblában megadott személyek közül választhatunk
  • Leírás: kötelező szabad szöveges mező a szolgáltatás jellegének, módjának, hibajelenségnek, egyéb szükséges adatok, stb. megadására
  • Partner: a szolgáltatás megrendelőjét/fizetőjét kiválaszthatjuk a partnertörzsből, de rögzítés nélkül egyszerűen kitöltve a mezőt is megadhatjuk a partnert

Ezen adatok megadása után már rögzíthető a munkalap.

További munkalap adatok

  • Megrendelő levél: a Karbantartás/Megrendelés levél paraméterek menüpontban rögzített megrendelő formátumok közül választhatunk, amennyiben a munka megkezdése előtt megrendelést szeretnénk nyomtatni/aláíratni az ügyféllel
  • Munkavégzés ideje: a vállalt szolgáltatás kezdő és záró időpontját adhatjuk meg dátum + óra:perc adatokkal
  • Munkavégzési cím adatok: a Számlázási címtől eltérő munkavégzési cím rögzítésére szolgál
  • Jellemzők: munkalapra rögzíthető jellemzők megadására szolgál. A jellemzők létrehozása, kezelése a Jellemzők című bejegyzésben részletesen olvasható.
  • Elérhetőségek: rögzített partner kiválasztása esetén a Kommunikációs csatornák menüpontban megadottak alapján feltölti a rendszer, de szükség esetén kézzel is megadható az adatok

Egyéb adatok fül

Kiegyenlítés adatok: már leszámlázott munkalap esetén a kiállított számla száma és kiállítási dátuma mellett a Fizetési teljesítés ellenőrzés funkció futtatása után a kapcsolódó számla kiegyenlítés adatait is láthatjuk

Egyéb adatok: a szekcióban adhatóak meg szabad szöveges módon a munkalapra rögzíthető egyéb adatok. A megnevezések a Karbantartás/Egyéb adatok menüpontban rögzíthetők.

Tételek

A munkalap keretében végzett szolgáltatások és felhasznált anyagok rögzítésére a Tételek fülön van lehetőség. Tétel rögzítése nem kötelező, hisz nem biztos, hogy a megrendelés felvétele vagy a munka megkezdése előtt pontosan tudjuk ezeket:

A tétek választhatóak a terméktörzsből (ekkor a terméknél rögzített listaár vagy a partnerre vonatkozó szerződéses ár, a mennyiségi egység és az ÁFA% is betöltődik) vagy kézzel is beírhatóak ezek az adatok.

Az “Elszámolás” oszlopban kiválasztott Elszámolás típus feltölti a munkavégző kollégával/alvállalkozóval való %-os elszámolás értékét és “Sz” (számlázandó) oszlop jelöltségét is beállítja. Ezek kézzel szintén felülbírálhatóak.

A számlázandó típusú munkalap esetén rögzített tételek kerülnek a számlára, amennyiben a tételsor végén látható “Sz” oszlop ki van pipálva.

Megrendelő levél és munkalap nyomtatása

A kötelező adatok kitöltése után a munkalap rögzíthető, és a folyamattól függően megrendelő levél és/vagy munkalap nyomtatható.

Az aktuális munkalap kijelölése után a munkalapok tallózó ablakában a Nyomtatás / Megrendelő nyomtatása vagy Munkalap nyomtatás opció választható:

E-mail funkciók

Lehetőségünk van:

  • előreszövegezett levél és csatolmányok (pl.: szolgáltatási szabályzat) kíséretében a megrendelő levél küldésére a megrendelő részére
  • a munkalap nyomtatvány kiküldésére a munkavégző kolléga részére
  • ellenőrizni a munkalaphoz tartozó e-mailek állapotot (küldendő/kiküldve/sikertelen/küldés alatt)

Az e-mail funkciók működésének feltétele a Cobra Üzenetközpont (CobraMessageService.exe) működése!

Munkalap lezárása

A szolgáltatás elvégzése után a munkalap lezárt állapotba helyezhető, amennyiben a Lezárással opciót jelölve mentjük el:

Lezárt munkalap már csak olvasásra nyitható meg, azon adatot módosítani nem lehet.

Top